Yağ Yakıcınızı Daha etkili Yapmanın 7 Yolu

Yağ Yakıcınızı Daha etkili Yapmanın 7 Yolu

Yağ Yakıcınızı Daha Etkili Yapmanın 7 Yolu

Yağ yakıcı kullanıyorsanız, ancak istediğiniz kilo kaybını hala göremiyorsanız, bu sorunu çözmenin zamanı geldi. Bu takviyeler vücut yağını kaybetmenize yardımcı olsa da, yaşam tarzınızın geri kalan kısmında doğru stratejiler uygulamadığınız sürece işe yaramaz. Bu yedi adımı takip ederek yağ yakıcınızın faydasını maksimuma çıkarabilirsiniz.

İstikrarlı Olun

Basitçe bir yağ yakıcı hap alarak yetersiz beslenme durumunu ve eksik egzersizlerinizi telafi edemezsiniz. En etkili bir yağ yakıcı hedeflerinize ulaşmanızı kolaylaştırır, ancak etkilerinden en iyi şekilde yararlanmak için önce iyi tasarlanmış bir yağ yakıcı antrenman programına başlamanız çok önemlidir. Sağlam bir antrenman planı bulun ve bu programı en iyi şekilde yapın.

Yağ yakıcı diyetinizi stabil bir durumda tutmak da önemlidir. Yağ yakıcılar, kalori yakmayı arttırarak ve termojenik olduklarından, bazen insanlar patates kızartması, pizza veya dondurma yemenin olumsuz etkilerini önlediklerini düşünürler. Ne yazık ki, o kadar kolay değil.

Gün içinde yediğiniz yüksek kalorili bir gıda için, hala spor salonuna giderek egzersiz yapmak zorundasınız. Haplar sadece bu efordan (yağ yakmak için egzersiz) daha fazla yarar sağlamanıza yardımcı olur.

Kolayca ayartılmayın ve bu sayede başarı için kendinizi hazırlayın. Yağ yakıcı bir besin takviyesidir, hayali açlığın arzusunu ve hislerini kontrol etmenize yardımcı olabilir, ancak sürekli olarak arzularınıza yenilirseniz, asla kazanamayacaksınız.

İştah birçok hormon ve nörotransmiterden gelir. Bunlar, duygular, kokular, ortam ve atmosfer gibi birçok faktör tarafından uyarılabilir. Kurabiye pişirmek ve dolaplarınızı cips ve krakerlerle doldurmak iştahınızı artırarak kilo vermenizi zorlaştırır.

 

2. Yeterli Miktarda Protein Tüketin

Mümkün olan en fazla yağ kaybına ulaştığınızdan emin olmak için ayrıca yağsız kas kütlesini korumak için yeterli miktarda Protein aldığınızdan da emin olun.

Piyasadaki yağ yakıcıların çoğu iştahınızı azaltabilir. Kalori alımınızı düşürmenize neden olurlarsa ve yeterli protein alamazsanız, kas kütlesi kaybı meydana gelebilir.

Yağ kaybını hedeflerken vücut ağırlığınız 1 kilogramı başına 1 gramdan daha az protein almamalısınız. Bu nedenle, karbonhidratları ve yağları azaltabilmekle birlikte, proteininizi ne olursa olsun yemelisiniz.

Yeterli miktarda protein alıp almamak, hedefinize ulaşmanıza yardımcı olacak veya sizi hedefinizden saptıracaktır. İstediğiniz fiziği hayal edin. Vücudunuz yontulmuş veya düz mü? Seksi ve düzgün mü? Yoksa açlık kurbanı gibi mi görünüyorsunuz?

İnsan olarak mümkün olduğu kadar az kalori almak, kilo kaybınızı en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olabilir, ancak bu kilo kaybının tümü vücut yağını azaltmayacaktır. Parçalı ve güçlü görünmek için, fiziğinizi oluşturan bu kasları korumak ve geliştirmek için yüksek miktarda protein almanız gerekir.

3. Dozunuzun Zamanlamasını İyi Ayarlayın

Yağ yakıcılar size enerji verebilir ve iştahınızı bastırabildiğinden, günün stratejik zamanlarında onları almak, onlardan en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olur.

Enerjinizi yükseltmek ve yağ yakmayı düzene sokmak için, günün en çok ihtiyaç duyduğunuz bölümünde bir uyarıcı yağ yakıcısını kullanın. Bu antrenman öncesi olabileceği gibi, uyandıktan sonra veya antrenmandan yaklaşık 30 dakika önce de olabilir.

Yağ yakıcınızın iştahı bastırıcı özelliklerinden yararlanmak için, günün mücadele etmeye çalıştığınız en zorlu saatlerinde kullanın. En önemli stratejilerden biri yemekten 30 dakika önce almaktır, böylece kendinizi daha doygun hissedersiniz.

Alternatif olarak, birkaç saat boyunca planlanmış bir öğün yemeğiniz olmadığında, sizi geçiştirmenize yardımcı olması için dozlarınızdan birini alın. Dozun etkisi tükendiğinde ve acıkmaya başladığınızda, bir sonraki öğününüzün yakında olduğunu bileceksiniz ve daha fazla direnebileceksiniz.

Ne yaparsanız yapın, takviye edici gıdanızın önerilen dozunu aşmayın. Ürün size günde bir doz almanızı söylerse, günün bir saatini seçin, bu size daha çok yardımcı olacaktır.

 

4. Bol Su Tüketin

Yağ yakıcı ürünler metabolizmanızı yükseltir, böylece yan etki olarak onları kullanırken daha fazla terlersiniz. Ayrıca, kafein gibi uyarıcılar idrar söktürücü etkiye sahip olma eğilimindedir, bu nedenle kendinizi tuvaleti daha sık ziyaret ederken bulabilirsiniz. Bu koşullar bir dehidrasyon durumuna ve yavaşlamış metabolizmaya yol açabilir.

Günde en az 3-4 litre soğuk su içmek sadece sizi sulu tutmayacak, bunun aynı zamanda metabolizmayı hızlandırdığı ve yağ kaybını desteklediği görülmüştür. Optimum emilim ve hidrasyon desteği sağlamak için her bir doz yağ yakıcı takviyesiyle en az 1 bardak su içmeniz önerilir. Sıcak bir ortamda egzersiz yapıyor ve uzun süre terliyorsanız, su alımınızı ikiye katlamanız gerekebilir.

  

5. Yağ Yakıcı Döngüsü

Vücut zamanla bazı bileşenlere duyarsız hale gelir ve bu da tam olarak yağ yakıcı besin takviyelerinde olan durumlardan biridir. Buna cevaben, birçok insan kilo verme sonuçlarını almaya devam etmek için ürünün dozunu arttırmaktadır. Ancak bu yaklaşım tamamen yanlıştır ve geri tepecektir.

Kafeinin ve benzer bileşenlerin aşırı kullanımı, özellikle diyet stresi altında, yüksek seviyelerde kortizol hormonuna (kasları parçalayan ve yağ depolamasına neden olan istenmeyen hormon) yol açabilir.

Bu yan etkiye ek olarak, vücudunuz tepki olarak doğal metabolik sürecinizi yavaşlatarak bu etkiyi telafi etmeye çalışabilir. Yani böylece daha az kalori yakmış oluyorsunuz, ki bu kilo verdirici bir ürün kullanmanın amacına tamamen ters düşmektedir.

Bu zarar verici yan etkilerden kaçınmak için takviye edici gıdanızı bir döngüye sokmalısınız. Bunu sağlamak için 2-4 haftalık tüketimin ardından 2 haftalık bir ara verebilirsiniz. Böylece vücudunuz sıfırlanacak ve daha hassas olacaktır, bu nedenle ürünü almaya devam ederken daha iyi sonuçlar alırsınız.

Yağ yakıcınızla bir araya ihtiyacınız olup olmadığını bilmenin en iyi yolu, ürünü kullanırken nasıl hissettiğinizi değerlendirmektir. Birkaç hafta sonra artık alıştığınız etkiyi normal bir dozda almıyorsanız veya yukarıdaki yan etkileri fark ederseniz, artık mola verme zamanı gelmiştir.

Unutmayın, zayıflama takviyeleri asla bir diyetin normal bir parçası olarak tasarlanmamıştır. Bir yarışmaya hazırlanmak, kilo verme çabalarınızı başlatmak gibi bir hedefe ulaşmanıza yardımcı olmayı amaçlamaktadırlar.

Kilo verme hedefinize ulaşıldığında, bunu sürdürmenin tek yolu yaşam tarzıdır. Vücudunuzu ancak yağ yakıcı bir takviye yardımı ile koruyabileceğinizi düşünüyorsanız, bir adım geriye gidin, yeniden değerlendirin ve daha sürdürülebilir bir hedef seçin.

6. İyi ve Yeterli Bir Uyku Düzeni

Uyku ve yağ kaybı el ele gider. Bazı insanlar enerjiyi tüketmek için yağ yakıcılarına döner çünkü sürekli uyku yoksunluğu içindedirler. Ne yazık ki, bu yaklaşım kan kortizolünde artışlara ve azalmış testosteronlara neden olabilir; bu da sizi kas kazancı ve yağ kaybı açısından önemli ölçüde geri atacaktır.

Uyku, onarım, iyileşme ve hormonal denge için gereklidir. Her gece sekiz saat boyunca derin bir uyku çekin, ancak ağır bir antrenman yükünüz varsa veya stres altındaysanız daha fazlasına ihtiyacınız olabilir.

Yağ yakıcıların uykunuzu engellediğini tespit ederseniz, öğlen yemeği dozu sonrasında herhangi bir uyarıcı kullanmayın veya tamamen uyarıcı olmayan ürünlere bir süre geçiş yapın. Ayrıca kahve, soda veya antrenman öncesi takviyeleri gibi diğer kafein kaynaklarını öğleden sonra 6 ile sınırlayın.

 

7. Doğru Formülü Seçin

Bu ipuçlarının hiçbiri ihtiyaçlarınız ve hedefleriniz için doğru yağ yakıcı kullanmıyorsanız önemli olmaz. Farklı yağ yakıcılar farklı amaçlara hizmet eder.

Örneğin, öncelikle açlık kontrolü arıyorsanız, bileşenlerden biri olarak hoodia içeren bir yağ yakıcı seçin. Hoodia, iştah kontrolünü desteklemek için kullanılan en yaygın takviyelerden biridir.

Peşinde olduğunuz enerji ise, kafein, sinefrin veya yohimbe gibi maddeler içeren bir yağ yakıcı seçebilirsiniz. Bunlar, sizi gün boyunca dinç tutmak için size enerji artışı sağlayacak olan uyarıcılardır.

Bu yağ yakıcılar grubunun anahtar kelimesi “termojenik” tir; bu, kelime tam anlamıyla “ısı üreten” anlamına gelir ve çekirdek vücut sıcaklığınızın yükselebileceği, gün boyunca daha fazla kalori yakmanıza ve depolanan yağları yakıt olarak kullanmanıza olanak tanıdığı anlamına gelir.

Vücudunuzun depolanmış yağları kullanmasına yardımcı olabilecek konjuge linoleik asit (CLA), L-karnitin, zencefil ekstresi ve kırmızı biber ekstresi gibi uyarıcı olmayan termojenik bileşenler de vardır, bunlar enerji seviyenizi düşürmeden yağları yakabilir.

Yağ yakma ürünleri genellikle uyarıcı veya uyarıcı içermeyen olarak sınıflandırılır. Stimülan yağ yakıcılar kafein, sinefrin, yohimbe veya diğer benzer bileşenlere sahip olacaktır. Birçoğu ayrıca, karışımdaki uyarıcı olmayan termojenik ve iştah kontrol edici bileşenler içerir.

Uyarıcı içermeyen yağ yakıcıları sadece uyarıcı olmayan termojeniklere ve iştah bastırıcılara sahiptir. Etkileri daha incedir, ancak kafeine duyarlıysanız veya yüksek endişe duyuyorsanız daha iyi bir seçimdir.

Eğer uyarıcı madde kullanmadan kalmayı tercih ederseniz, yeşil çay ekstraktına dikkat edin. Yeşil çay genellikle uyarıcı içermeyen formüllere eklenirken, az miktarda kafein içerir. Bu miktarda yeşil çay çoğu insan için fark edilmez, ancak kafeine karşı çok hassassanız onu hissedebilirsiniz. Yeşil çayı nasıl tolere ettiğinizi görmek için önce küçük bir miktar deneyin.

Hiçbir iki yağ yakıcı aynı bileşen karışımını içermez. Buna ek olarak, hiçbir iki metabolizma aynı değildir. Her insan yağ depolar ve farklı şekilde yakar.

Sırf arkadaşınızın belli bir üründen harika sonuçlar alması, sizde de aynı etkiyi yapacağı anlamına gelmez. Vücudunuzun da etki edene kadar farklı formülasyonlar denemeye devam edebilirsiniz.

Etiketler: Yağ yakıcınızı daha etkili yapmanın 7 yolu, en iyi yağ yakıcı, termojenik yağ yakıcı
Temmuz 01, 2019
Listeye dön